1år!

För ett år sedan så var min vikt det som jag hatade mest med mig själv, och jag lyckades nog inte hitta nånting med mig själv som jag gillade. 79kg låg jag på i mars 2012. Jag försökte väl inte så mycket heller, och tog mig inte tiden att träna.
Idag så känner jag mig mycket friskare och sundare! :) och när jag väl började röra på mig gick det fort! Jag började arbeta på Bauhaus som vart min PT ;)
Nu 20kg lättare känner jag mig faktiskt fin ibland! Kläderna sitter snyggare, och det är roligare att titta på kläder när storleken blivit mindre. Nu ska jag bara ta fram mig själv långt där inne i min nya kropp! Så att jag en vacker dag kan titta på mig själv, och tycka om det jag ser :D PEPP PEPP!
J





De två första bilderna är från September samt December 2011, de två undertsta är från September 2012 :)
 
 
PUSS & KRAM
 

Kommentarer:

1 Anders:

skriven

Du får väl lyssna på de runt om dig som tycker om det de ser.

Kommentera här: