Hejdå Bloggen

NU är det så här, att allt jag skriver i denna blogg misstolkas.

1. Jag saknar mina vänner, jag har aldrig sagt att jag är ensam för det.
2. Jag är ledsen om jag inte frågar alla varje dag hur ni mår, för jag har fokus på lite annat som ni kanske (edel) har förstått.

Så nu kommer jag inte skriva mer blogg, då jag tydligen fortfarande delar allt jag gör, allt som händer och allt jag tänker till hela världen. Dock får ni inte ens veta en bråkdel.
Så nu ska jag klar göra för alla.
Jag har inte sagt att jag har det svårast, att dte är så jävla synd om mig och att jag är ensam. Men jag har mina närmsta vänner 20mil ifrån mig och självklart finns det dagar som jag vill ha dom här.
Jag och Andreas bårkar MYCKET om saker vi ser väldigt olika på. Han är väldigt bra på att säga och göra saker som gör att jag känner att jag inte kan leva med honom längre. Som gör att jag inte känner att jag älskar honom längre. Men jag försöker ÄNDÅ! Men ändå så är det honom min släkt stöttar, säger att jag ska vara snäll. Han får alltså bete sig hur han vill. För det är ju jag som ger upp för lätt och kämpar för lite.
Så kommer vi till Neo. Jag älskar min son äver allt på hela jorden. Men inte varje dag. Det finns dagar som jag anser att han ska bo med sin pappa och jag ska flytta, för att jag inte känner nånting. Jag tror inte nån kan sätta sig in i situationen att man inte vill ha sin egen son, att man inte känner den kärlek man borde för sin son. Och läkaren säger att det är förlossningsdeppen som inte gått över. Hur fan ska jag leva med den? Jag klarar ju vissa dagar inte ens av att se på min son, edel dagar för att jag just som jag sa inte känner nånting, medan de andra dagar är av skuld för att jag känner så! Jag kämpar varje dag att vi ska bli en familj igen, men det är svårt när alla i familjen inte kämpar lika mycket samtidigt.
Det finns dagar när jag vill att livet ska ta slut. Det finns dagar när jag inte äter nånting alls, och det finns alldeles för många nätter som jag sitter lutad över toaletten..

Så nu blir det inge bloggande mer. För allt jag skriver misstolkas och folk vänder det både mot mig och mot andra...

Så hejdå bloggen! ♥

God natt!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

lycka till. like not.

Kommentera här: