I'm still a total failure

Så sprang man efter... Jag verkligen SPRANG! Mina fötter hatade mig när jag skulle gå tillbaka. Jag misslyckade på grund av rädslan avatt det var fel, att man skulle få skällning... Jag som hade lovat mig själv att våga, men nej... *suck* So I'm still a total failure, FUCK!

Var på krogen igår efter lilla julafton i bromma. Sällskapet var inte mindre än the Lovley Sabrina, The Amazing Carina, the Gorgeous Cassi och The Magnificent Ludde. Det vart cider hit och shottar dit :P så rangligt och snurrigt vart det. Fick skjuss hem och fnittrade oss hela vägen från bilen upp till Carinas rum där jag fick knoppa över natten.
Idag vart vi väckta av att Carinas pappa ringde upp till oss och sa att det var frukost :) Sedan var det soffläge med en titt på Lilla Huset på Prärien <3
Så for vi iväg till Kista, där vi träffade Ekke och Ludde. Vidare till Solna efter lite shopping och mötte upp Andreas. Vidare från solna till stan och mötte upp Bockarna Bus och fikade.
Efter det var det äntligen hemfärd mot mamma min igen. Nu sitter man här i värmen och fötterna avnjuter tofflor <3
Neo får mat nu innan läggning, sedan ska mina fötter få massage och så godnatt!
Imorgon är det sista december. Sista dagen på året. NYÅR FOLKET!
Det blir middag hemma hos Carina och om de sedan ska ut blire hemfärd för oss tre. Vi får se!



" Sen den första dagen, till min sista, kommer jag alltid vilja springa efter. Men kommer väl aldrig våga inte misslyckas"

Kommentera här: