Jahapp

Så ligger man i det man ska sova i inatt, soffan! Det är kaos i hela lägenheten och saker överallt. Det värsta med att verkligen rensa och städa på riktigt riktigt är att det blir så stökigt först. Sängen t.ex. blir liksom en avlastningszon på nått sätt. Så där ligger det massor med grejer!
Klockan visar 00.30 så ska upp om bara 6timmar och 20minuter. Jag är dock inte trött. Jag är alltid trött på dagen, men så när kvällen kommer och man äntligen får sova, Neo sover och man har lagt sig på den mjuka kudden, under det mjuka täcket.. Nej då kan man inte sova! *suck*
Har suttit på ikeas hemsida nästan hela dagen och försökt hittat nån bra klädkammarlösning... men jag vet inte om jag hittar nån bra lösning... Vi får se :)
Nej nu ska datorn slockna för natten tror jag :)
Godnatt! <3

Kommentera här: