Julkort och lösenord på bloggen...

Nu har vi fått sammanlagt 4 julkort :) Ett av dom var till Neo, resten till oss alla tre.
Igår på kvällen åkte Carina hem och jag saknar henne massor! Det var så kul att få upp henne från sthlm. Först gick vi på julmarknaden, vilket var jätte trevligt. Första gången jag fick se allting, och inte bara rusade förbi allting... Vi ät våffla och köpte djupfrysta godisremmar :P Så åkte vi hem till mitt varma hem, käkade pizza som Andreas hämtade i snöstormen. Igår (måndag) så gick vi ner till centrum och vaccinerade Neo och sedan hem igen :) vi var borta ett par timmar, så nu vet ni hur off jag bor :P
Så har man skaffat lösen på bloggen, har du fått lösenordet så betyder det att du är väldigt speciell och att jag älskar dig en massa massor! Att du är en av de närmsta vännerna jag har.
Nej nu hägrar frukost och sedan får vi se vad jag hittar på nu när lägenheten är städad ^^ haha

PUSSAR!!

Kommentarer:

1 carina:

skriven

Jag saaaaaaaknar dig massor!! Snart kommer du ner till mig, wiiiie!! =)

Kommentera här: