Saknar så enormt!

Så sitter man här igen och man klarar inte av att hålla tårarna kvar bakom ögonen...
Saknaden efter er är alldeles för stor, jag orkar inte mer! Det är alldeles för mycket som jag missar och som jag inte får vara med att dela med er. Jag ser så mycket bilder, läser så många bloggar och nu gråter jag igen, för att jag inte kunde vara där... Jag saknar er för mycket, mer än hjärtat klarar av!

Christina, Carina, Ludde, Ekke, Antonis och Tom! ♥ Jag tänker på er varje dag, och jag försöker verkligen komma ner så ofta jag kan. Förlåt om jag sviker er genom att inte vara där när ni behöver mig. Jag önskar att jag kunde flytta ner till er och vara där för er, Med er! Ändå sitter jag här, och gråter...

Jag älskar er!

Ni vet att ni är välkomna allihopa när som helst! Vill ni inte komma ensamna ta med er varrandra eller en vän, för jag saknar er något fruktansvärt och enormt!

Kommentera här: