o ♥ ✫

Jag klarar inte av ett farväl!
Efter allt som hänt är du fortfarande den som vet mest om mig. Du är den som känner mig bäst.
Du är min bästa vän!

Efter allt alla runt omkring mig säger, tycker och tänker är det så svårt.
Jag vill låsa in mig och slänga iväg nyckeln!
Jag vill stänga av allt runt omkring och stoppa tiden.

Varör ska det vara så svårt att lyssna på sig och sitt eget hjärta?
Är det bara jag som mår dåligt av att inte lyssna på andra först?
Samtidigt som det gör så fruktansvärt ont att inte lyssna på mig själv. . .
Varför kan inte livet vara lättare?

Har ni hört utrycket
ÄLSKA, GLÖMMA OCH FÖRLÅTA!!

Världen har för svårt att förlåta, svårt att glöma och gå vidare.
Jag tycker synd om er!
Samtidigt som det är mig det gör ont i.
Det är min själ som skriker, utan att ni hör vad jag vill.

Kommentera här: