Dagen med Andreas

Idag kom Andreas hem till mig :) (Inte Norling) Andreas och jag gick i parallelklass 6-9.
Han är världens snällaste :) en person jag värdesätter högt i mitt liv :) Vi låg i sängen och pratade om allt under den tiden vi inte lekte med barnen :P
Linnea vart nog lite kär, för hon vart hyperungen no#1. Det var "här-är-jag"flamms och studsarunt och klättra på mig så mycket så möjligt på en sekund :)
Lilla gumman.
Medan Neo sov vart det en lugn stund och vi fortsatte prata om dåtid nutid framtid :) Jag hade riktigt riktigt trevligt :) vill hinna träffa honom igen innan jag åker hem!

Skickar en extra glad tanke till min vän Andreas som så många år funnits där för mig. Alltid varit snäll även när hans vänner inte var det. Han är en av de få i skolan som sket i vad andra tyckte!


TACK!

Kommentera här: