Dagen med min Lyckokaka :)

Först upp, ge Neo mat och på med hans kläder (efter att råkat somna om när min lillasyster lekte med Neo imorse)
Åkte med 10 bussen med systrarna och Neo hem till pappa. Där fixade flickorna sin tvätt och sedan bar det av med Linnea och neo mot Ekerö.
*pust*
Lämnade Linnea hos mamma på jobbet och for sedan till Brommaplan!
Där var hon! den vackra, den underbara...Min LyckoKaka Carina :)
In till stan bar det av och där fick först Neo mat och sedan gick vi till Barbeque Steakhouse & Bar och åt en fantastisk lunch :) Så gick vi vidare för att lista ut vad Carina ska klä ut sig till på Lördag :) Lääääängtar!!




Nu sitter man här vid datorn och pratar med allt möjligt folk :) Som t.ex. Ludde! :) Ska förbi honom imorgon, ska bli trevligt :) På förmiddagen vet jag dock inte,en tvättmasik kan ju vara bra att sätta igång :)
Nej nu ska jag fortsätta sjunga och prata med folket :)

I'm OUT!

Kommentera här: