Igår

Igår hade jag den bästa dagen på så länge! Jag hade glömt hur härligt det var att verkligen skratta.
Ett stort hål har smärtat i mitt hjärta och jag vet vilka som fyller det tomrummet!
Den största biten lägger Carina på plats! Aldrig har jag fått så mycket kraft från en person som jag får av henne. (Neo gills inte, han är ju min son!)
Efter den härligaste dagen i stan, med meloner och turister ^^ (http://thegreatcake.blogg.se/) så träffade vi Erik och Ludde. Att träffa dom gjorde mig också lite hel och jag har verkligen saknat dom båda!

"Även fast det finns en så stor längtan efter dig, så är det bara dröma jag kan göra. Att vi är vänner (vilket jag hoppas vi är) betyder så mycket. Bara din närhet betyder en hel del! På riktigt betyder du jätte mycket, har alltid gjort, kommer alltid göra."


Vi fikade i solna och pratade och hade trevligt. Ludde fyllde år och vart gamla gubben stora killen! Haha :D Grattis!!

Så var det dags att fara hem och lite smsande med Carina vart det :) Tack för att du finns här gumman! Allt du gör betyder så mycket för mig... Du hjälper mig komma tillbaka till det jag trodde jag hade förlorat och du visade att jag inte var bortglömd!
Älskar dig darling!!



Du är verkligen en Ängel Carina! Du har hjälpt mig mer än då anar och du räddade mig!
Du har gjort allt  och jag är skylldig dig en livstid av gentjänster!
Älskar Dig ♥

Kommentera här: