Ludde

Igår åkte jag till Bro och anlände 16.15 :) Sen började vandringen... Herregud säger jag bara! :P
Vid kyrkan mötte jag Ludde som kämpade sig fram på en opumpad cykel. Sen gick vi tillsammans så då vart det mycket trevligare.
Väl hemma hos Ludde så var det mat dags för Neo :) det var omtyckt. Sen kom Jackson hem :D såååå söt!! Han fick dock vara med lillebror i deras sovvrå för han vart väldigt ivrig :)
Efter matstunden vart det husvisande och det kommer bli grymt fint! BRA JOBBAT KILLAR!
Under Neos vakna tid så tittade vi på tv :) detvar trevligt. Efter ett tag vart det godnattmatning för Neo och sen sov han :)
BTW! Jag äääälskar föräldrarnas säng! Stor, mjuk, massor med kuddar, överkast, filtar!! Loooovley!!
Så var det middagsdags och det beställdes pizza :) en bussola satt fint, en stOOr pizza! Och Ludde, Tomaterna är INTE farliga ;) löken kan jag förstå är fasansfulla, men inte Tomaterna, hihi ^^
Så smugglade vi över Neo till Luddes säng istället och där inne kollade vi på bilder från Rhodos och sedan började vi kolla på film :) "My best friend's girl" den handlade iallafall om en kille som svinar sig mot tjejer så dom går tillbaka till killen dom dumpat :P riktigt rolig!! "Litsen to meeeeee" Hahahahaha *asgarv!*



Haha såå bra!
Efter halva filmen var det dock dags att åka hem. Måste se hela nån gång :)
Vi fick skjuts till stationen och lite spring till tåget vart det :P Ludde fick hålla upp dörrarna medan jag komigenom med vagen i spärren. Dock stod tåget där säkert ytterligare en minut men då hade vi hunnit panik-kramats och sagt hejdå :)
Tåget till spånga - buss till brommaplan - byte av buss till kanton och sen en ytterligare lååånga promenad i bäck svarta natten hem till mamma. Lätt värt det! :D
Kom hem 00:42, lade Neo i sängen och somnade själv efter att haft en underbar kväll :)
Thanks Ludde darling!!
Vänner för alltid!!

Kisses!

Kommentera här: