This Day

Idag ska jag först förbi mormor i Bromma och hämta Neos mat jag har där. Blir att ta 12.37 bussen dit. Mormor bor på väg mot spånga. Dit ska jag sen för att ta pendeln till Bro :) Jag ska täffa Ludde idag :)
Från ingenstans hade han försökt få tag på mig, men som jag kanske nämnt tidigare så har min mammi ingen mottagning alls här hemma :P Så det skrevs på msn och så tyckte han att jag skulle komma förbi honom idag :) Trevlans!!
Ska jag vara helt ärlig (Ja vad var det du sa Carina :P) så har jag trott (för att folk skrivit det) att han bara umgåtts med mig för att vi har gemensamma vänner. Men det har ju alltid varit tillsammans med andra vi träffats.
Ludde är min kompis :) han vill vara min kompis. Han umgås inte med mig bara för att vi har gemensamma vänner! HA! Så du som skriver att det är så, Du har Fel!

Neo ligger och sover nu :) När han vaknar ska han få på sig kläderna och sen ska vi åka. Så länge ska jag njuta av en iskall King cool cola och bra musik :)

Kisses!!

Kommentarer:

1 carina:

skriven

De är så skönt att ibland få säga I told you so ;D <3

2 Nathalie:

skriven

jajaja :P

Jag veeeet att du hade rätt :D Thanks!! <3

Kommentera här: