Bindningstider och räkningar

Nu har jag kollat upp mina räkningar...

*De j*vla pocketböckerna som nån j*vel beställt är nu uppsagt och händer det igen så polisanmäler jag detta!

*Vårat Telia paket med Internet, tv och fast telefon får ut Augusti 2010

*Min mobil kan sägas upp 25oktober 2009 men löper ut tremånader senare.

*Mitt mobila bredband (som inte funkar) kan jag säga upp 25april 2010 men löper ut tre månader senare.

*Jag betalar av sista betalningen på datorn 19 januari 2011.

* Gó Boken kostar bara när man beställer, så det ska jag INTE säga upp.

*CSN ska skicka hem papper som jag ska fylla i. Kommer då sänka kostnaden varje månad men kommer betala en längre tid. Jag betalar just nu 1017:-/månaden men kunde få ner det till ca. 300:- enligt handläggaren. Där har jag 5928:- kvar att betala av.

* Hos Lindorf betalar jag av två skulder på 500:- vardera och på den ena har jag 2223:- kvar och den andra 930:- kvar.

* Min räkning från landstinget Gävleborg (jag ska betala för att jag födde barn på sjukhuset!!) har gått till Kronofogden och ligger på 1042. Har skickat ett mail till dom och väntar på svar.


Varje månad dras på aoutogiro detta:

*123:-/månaden för Neos Livförsäkring, den säger jag såklart ALDRIG upp!

*100:-/månaden till Neos sparkonto, samma sak där. Hur svårt man än har det, om man inte får in 0, så ska man lägga undan en peng åt sitt/sina barn. (dom 100:- är 10% av barnbidraget, vilket jag får för att jag har honom.)

*76:-/månaden går till Hyresgästföreningen, som jag funderar på att säga upp,men ska prata med mamma och höra vad hon tycker.

*Sen dras det till min pensionsförvaltning, vet innte hur mycket kommer börja dras.

Ska ringa Monetar (pensionsförvaltningen) och till BVC nu :)


SEEE YHA!

Kommentera här: