Dagen

Idag var vi hos mormor igen. Vi hämtade barnen på dagis och jag ritade.
Imorgon ska jag dit igen. Neo ska få bada och sen ska vi på höstmarknaden på Mathias skola.
Så sitter man här vid datorn igen och Neo sover. Mamma och systrarna kollar på Idol.

Blir så arg när folk snackar skit bakom min rygg! Jag HATAR de som tror att de kan ljuga om mig!
så nu har jag fått det ur mig!

På fredag ska jag träffa farmor och sen på kvällen ska jag kanske äta middag med Viktoria  :)
Mamma åker bort på fredag och blir borta hela helgen, ensam hemma alltså...
Kommer bli lite tråkigt, får se vad jag hittar på.
Nej nu ska jag kolla klart i min mail och facebook m.m.

Ha det gött! 

Jag ♥ Andreas och Neo! Ni är mitt allt och mitt liv. Ni går före allt i min värld!

Kommentarer:

1 Stephanie:

skriven

Vem har snackat skit då gumman? :(



Puss på dig och Neo! :) Längtar tills pojkarna får ses igen nu när dom blivit ännu större ju! ;)

Kommentera här: