Stockholm i Oktober

Så vet vi nu att efter att Andreas har betalat sina räkningar får vi ca. 400kr över. Så på en månad så kan vi köpa mat (vi har redan köpt mat för 1000:-) för 400 kr till. Det är ingeting om man ser att det ska räcka en månad för två personer.
Så imorgon så hämtar Uffe mig och kör ner mig till Stockholm där jag ska bo hos min mamma i en månad. Så i Oktober kommer jag vara i Stockholm, men det blir sista gången för i år, lär inte ens ha råd att åka ner vid jul om ingen kör ner mig. Så jul blir här hemma med familjen Norling :) kanske med min familj nästa år, vem vet.
Det vart lite pang på rödbetan, men jag får skjuss iallafall :)
Så imorgon blir det tvätta om det är ledig och så packa ner kläder til mig och Neo och blöjor och dyligt :)
Blir nog tvätta lite i Stockholm också, för jag har inte mycket rent kvar och inte Neo heller ....

Men nu vet nu... I Oktober är det Stockholm, sen får jag äntligen komma hem till min älskling i slutet av Oktober.
Jag vill så gärna att Andreas ska följa med. Jag vill ha honom nära mig. Men han vill inte, kan inte... Han har sin politik... Han blir hemma... :(
Nästa månad vet jag inte hur det blir :S Då är det mindre räkningar för min del, Så SKÖNT! Sen blir det väl mindre pengar in också... Jag hoppas vi klarar det!

EN månad! Det är EN månad som Neo aldrig kommer minnas senare i sitt liv, så NEJ! han kommer inte bli skadad för livet bara för att han inte får träffa sin pappa på EN månad. Så inge jävla skit den här gången!! Jag är trött på att ta skit. Det är av ekonomiska skäl som jag åker till Stockholm och jag ska inte lämna Andreas. Jag blir borta EN månad och jag har aldrig haft för avsikt tidigare när jag tänkte åka hem att lämna Andreas! Bara komma hem ett tag! Nu blir jag borta EN månad och det är för att vi ska klara oss...! Punkt Slut!

Kommentarer:

1 Stephanie:

skriven

BAMSEKRAM

2 emma:

skriven

uscha, eran sitts verkar inge vidare för er just nu :(

hoppas det löser sig <3

3 paulina:

skriven

pik?

4 paulina:

skriven

Pik?

5 Nathalie:

skriven

va?? Vaddå Pik?

Jag fattar inte :S

6 Anonym:

skriven

tänkte på de texten som e tjock. efter samtalet vi hade hos norlings. de e ju ingen annan som sagt nått om de....inte för att vi just sa så men...

7 Nathalie:

skriven

Jo men jag har innan jag lade till det tjocka svarta fått massor av komentarer som jag inte godkänt för att de var väääldigt elaka... Så det är inte p.g.a. vårat samtal hos Norlings

Kommentera här: