Ungdomsgaranting, Competens och HiG...

Så har man varit på föreläsnig på Competens idag, och det var lite nytt och mycket jag redan visste. Sen vart det en tripp till arbetsförmedlingen för att titta efter praktikplatsanonser...
Efter det så trippade jag vidare till HiG (Högskolan i Gävle) och pratade med Studievägledaren där. Kanske börja plugga? eller? hummm.... men 3½år?? hummm..... Vi får se. Får se om jag kommer in eller om det blir till att söka jobb som vanligt. Ska diskutera med nära och kära och se vade tycker...
Träffade  Robin en jätte snabbis i korriden och det vart ett snabb "Hej" innan jag rusade vidare till biblioteket.
Så till bussen och hem igen. Nu sitter jag och väntar på resten av familjen hema hos Norlings.
Ryggen är fortfarande en katastof och det går upp och ner hela dagarna. Imorse trodde jag faktiskt att den skulle vara relativt lugn, men redan påväg till bussen imorse så sa den ifrån. *suck* Jag bjöd på ett leende hela agen ändå, även fast jag t.om. upptäckte på väg till bussen att mp3ns batteri var slut... :P *mega sucken*
Mina små troll i huvudet sjöng för mig hela dagen istället ;)

Bye bye

Kommentera här: