Stockholm <3

Så sitter man hemma på Bergsvägen igen. En vecka gick alldeles för fort och jag saknar er redan allihopa! Jag hann med mycket men inte riktigt allt, blir så när man ska klämma in en massa saker på lite tid :) men det kommer fler tillfällen, det gör det alltid. Efter jul så kommer kanske Carina och Ludde upp, även Christina och Dimitris ska försöka komma upp :) Jag Gillar't!
Det vart lite advents mys med släkten Carlsson och lite mys med släkten Schwartz :) Jag träffade vännerna och hann med att bli fotograferad av Nathalie - http://softecho.blogg.se/ :)
Men nu sitter man hemma igen, Neo sover och A är på jobbet. Vi ska nog försöpka ta oss till Julmarknaden i Furuvik snart, men först ska liten sova färdigt :)
Under tiden lyssnar jag på musik och leker lite med datorn :)
Tänker och funderar lite på livet och skriver lite i mitt *hemliga* dockument :)


Dreams, I know that's all it is, but I will never stop dream... I'm in love with you <3 I will never have you, but I still Love you <3

Kommentera här: