100%Partybåt, Mammagrupp, BVC, Innebandyhallen och Avatar

Båten var helt tokigt bra! Middagen var jätte god och trevlig med alla samlade (det var nog det enda tillfället vi var alla samlade) Tyvärr vart första natten bara till för sömn då det vart tre shotar till middagen och dom satte sig direkt på migränen. Men så vaknade man och av båten vandrade vi. In mot Riga bar det av. Vi gick runt i Rigas Gamla stan, sedan mot McDonalds! Wohooo! Lunch... Sedan vidare ut i snön. Jag fick äran att hålla Carinas kamera medan Hon och gänget åkte ner för isbackar och kastade snöbollar. Efter det drog jag, Nathalie och Antonios vidare till Gallerian. Butiker kollades och höjder svindlade då gallerian inte bara var en våning, utan typ 5! Och de "broar" av glas som gick tvärs över gallerian. Så träffade vi resten där och medan de andra fortsatte sina äventyr och letande efter kalsonger så fikade jag och Erik. Jag fick världens godaste och SNYGGASTE glass. Så bar det av tillbaka till båten och så fortsatte partyt! Denna gång lyckades jag parta hela natten! Wohoo! Dock avslutades kvällen med lite slagsmål men jag överlevde :D
Partyt satt i hela nästa dag i kroppen och jag längtar till nästa resa redan!
Tack Erik, Carina, Ludde, Antonios, Nathalie och Hanna för en helt underbar kryssning!! Även om jag ibland ville hoppa av båten mitt på havet, så hade jag en helt fantastisk helg!

Så kom man hem till gävle och första mammagruppsgången. Det var ganska trevligt faktiskt. Förstår att gruppen var full med så många mammor. Vet dock inte vilka åldrar tjejerna var i. Väldigt många hade inte gått klart gymnasiet än... Ska dit varje onsdag mellan 13-16 och fika och busa med Neo och andra bebbisar. Där kan man snacka om att det var spermatruckskaos i hallen ^^ Hahaha. Babymaffian har möte varje onsdag :)

I fredags var det BVC igen :) Neo vägdes, mätes och fick två sprutor. Mammas kille. Den ena sprutan var inte alls snäll och gjorde jätte ont tyckte Neo som grät och skrek. Mamma tröstade och efter en liten stund vart han lugn igen. Mammas stora och duktiga kille! <3

I fredags och lördags stod jag i kafeterian i innebandyhallen igen :)
Fredagen: 5-22.30
lördagen 14-18
Det gillar jag starkt! Jag tycker det är kul att sälja helt enkelt, men i kassa och inte över telefon. På fredagen var Neo med men igår så var han hemma hos farmor och farfar med feber efter sprutorna.
På kvällen efter hallen åkte jag och Andreas hem, duschade och gjorde oss iordning. Sedan åkte vi in till gävle och tittade på Avatar,och GUD VA BRA DEN VAR!! :D Måste se den igen :)
Mitt under filmen kom vi på samma sak samtidigt och skulle viska detta till varrandra, vi skallade dock varrandra istället ^^ AJ!! :P

Nu sitter jag iallafall hemma, barnfri och slappar mig i soffan... Vill att LillGodis ska komma hem nu så jag får krama honom :)

Kommentera här: