Trevlig helg och lite uppdatering om allt och inget :)

Två festkvällar i rad hos Wirre :) mycket trevligt måste jag säga! Hela helgen vart en barnfri kombo av städning, tvättning och fest. På fredagen stod vi även i kafeterian en sväng, vilket gick bra som vanligt. Även om det var väldigt lite folk så fick vi in bra. Jag fick träffa en liten bebis också, go ungen Knut! :)
Det är inte klart här hemma än, då det är lite pill kvar på hyllor och bland leksaker och barnkläder, men golven är fria, rena och redo för bus!
Det ska bli lite halv ommöblering i sovrummet, för Neo ska få en bokhylla av farmor och farfar att ha alla sina böcker i.

Mobilen min vill varken ladda eller starta och är numera helt död :S vet inte hur det gick till..... batteriet var på väg att ta slut och så skulle jag ladda den. Den började ladda och jag lämnade den där på bänken. När jag sedan skulle ta mobilen och gå ut så var den död.... sen dess har den inte startat... *suck* såååå nu är det hem man får ringa om man vill ha tag på mig...

Neo kryper som en mästare nu men stannar inte påknä länge innan han ställer sig mot bord och bokhyllor :) Han växer så det knakar och väger nästan 9kg nu :) Han är storlek 74 i kläderna och mammas goding säger pappa hela dagarna ^^ Mamma säger han bara ibland, när han har lust.... Titt titt får man höra ibland också när han pillar med leksakerna.. Ludde stadiet verkar ha gått över :/ men han älskar sin vovve mer än nänsin och har nästan race hemma hos farmor och farfar. Mitt i farten kommer Ludde och öser pussar på Neo :) Lilla Ludde då.
(Jag menar hunden Larsson! Du kan andas ut nu :P)
Gåstolen är den ultimata barnvakten här hemma, han springer runt glad som sjutton och kan leka utan hjälp i sin stol :) så kommer han och springer in i våra fötter och ben när han vill komma upp :)

Unga mammagruppen är trevlig :) jag kommer in i den lite mer varje gång :) Neo har träffat en kompis, Alfred :) Hans mamma är riktigt trevlig också och bor ute vid bönan ungefär.
På måndagar, tisdagar och torsdagar är det kyrkis i Johannesgården och det är trevligt det också :)
Det sägs även att det ska startas en unga mammagrupp i skutskär också, så då blire ännu mer att göra på dagarna :)
Fullt ös medvetslös.
Har skickat in min andra ansökan till Furuvik och hoppas på svar på nått av dom till sommaren iallafall :)

Nu ska det busas för fullt, LillGodis har kommit hem från farmor och farfar efter att ha varit där och lekt heeela helgen :)
Idag var han också hos gammelmormor och firade att hon fyllde 85år. Farmors tårta fick han smaka, lyxigt!

Tjingeling

Kommentera här: