:)

Så har man kommit ut ur duschen. Det var såå skönt! Borstat ut håret ordentligt också för första gången på länge :)
Neo äter och Andreas spelar på sitt Xbox. Ska börja stöka bland alla kläder nu som ska packas ner, för imorgon ska jag till Stockholm.
Neo fösöker mer sätta sig upp än äta vilket gör att jag måste spela åt Andreas ibland :P

"Har ni nånsin fått känslan att är sårad och besviken, även om man igentligen inte blivit sårad och sviken...
Att även om du inte på något sätt igentligen borde bry dig så gör det ont. Även om människan får göra precis vad den vill och behagar, så känner du dig sviken...
Jag vet att jag inte borde bry mig, men känner mig ändå rätt krossad, nånstans bakom bröstkorgen... Vet inte riktigt vad som gör ont, men det sitter där och smärtar... "


Bara en vecka kvar till kryssningen! Wohoo!! Känner att veckan ska gå både snabbt och långsamt. Snabbt för jag vill ha kryssningen NU! men långsamt så jag får vara i Stockholm länge och bara mysa :)
Jag vill att veckan ska gå snabbt också så jag komer hem till min goding snart igen :) <3

Kommentera här: