:)

Igår var jga i Solna med Ronnie och Ekke.
Mötte upp Ronnie på Brommaplan och så mot Solna. Blev bjuden på Max och sen till polisen och hämtade mitt pass.
Så till centrum och tittade på kläder. jag hade lovat Carina att hitta nånting som jag skulle ha på båten som sa " hej! Här är mina tuttar!" Hahaha, hon tycker jag har gömmt dom tillräckligt länge nu :P Väl inne på Carlings rea hittade jag lite som jag provad när Ekke kom dit. Jag tycker jag lyckades rätt bra, det såg ut som killarna tyckte det också :P Så nu är klädproblemet inte lika hysteriskt längre, men badkläder! No Way! ^^
Idag ska jag vara modell för mascara :P Martina hade nån uppgift i skolan och  då ringde hon mig :)
Sen får vi se vad det blir mer för äventyr :)
Har haft två nätter jag helst av allt vill glömma, har haft dagar som fått mig att glömma... Nu är det kankse dags att lämna det förflutna där det hör hemma, bakom mig.

Jag hittade en jätte fin bild på internet, den ska jag skriva en text till :) lägger snart upp den <3

Brb!

Kommentera här: