Serier jag gillar :)

Det finns nog ingen serie jag följer eller nånsin följt slaviskt. Men jag gillar dessa (många):

CSI
CSI New York
CSI Miami
Navy CIS
NCIS Los Angeles
Criminal minds
Numb3rs
The mentalist
 
Extream home makeover
grand design
room service

How I meet your mother
The big bang theory
Glee
2½ män
Chuck
Dexter
Fringe
Scrubs
Weeds
Privat practice
Dollhouse

Heroes
Lost
24

Miami Ink
LA Ink

F Word
Hell's kitchen
halv åtta hos mig
Top chef

Vem vet mest


Har sett några få avsnitt av:
Entourage
Eureka
Greek
men det var inge jag fortsatte följa, men de var bra :)


Och nu har det redan gått 2 avsnitt i USA av Spartacus :D den måste jag se!! :) <3
Listan vart som sagt lång.... Men jag är så god och blandad, både musik, tv och film :)

som en annan star trek fan skulle säga: Hoþça kal (hejdå) ^^
Den lilla nörden i mig (^^,)

Kommentarer:

1 carina:

skriven

wtf.... de där är ju typ alla serier som visas, haha du kunde lika bra skrivit jag gillar alla serier ;D

2 Nathalie:

skriven

nej nej, finns många fler ^^

Kommentera här: