Sökandet fortsätter...

Sökandet efter jobb fortsätter, samma med bostad.
Paniken hänger över mig och jag kan inte sova på nätterna längre... Ångest över att hyran inte är betald än är nog den största anledningen att jag mår som jag mår just nu... Vi fick godkänt att betala dubbla hyror i januari, men vi fick dela upp det. Dom ska dock ha 1000:- först så snabbt som möjligt (inte ens det har vi) sedan dela upp hyran i två delar som vi betalar januari och februari... Denna månad är kass! Mitt psyke kommer gå in i väggen!
Jag sitter på arbetsförmedlingens hemsida minst fem gånger om dagen, och lusar igenom blocket ännu fler gånger...
Jag har inget liv just nu, jag sitter vid datorn mer än vad jag umgås med min son. Jag sover inte på nätterna, jag gråter jämnt!, äter kanske en gång om dagen... Jag går aldrig ut om jag inte måste...
Just nu känns det helt hopplöst...!
Det var inte så här det skulle bli! Jag skulle vara en bra mamma, och ge min son det bästa!
:'(

Kommentarer:

1 Carina:

skriven

Hjärtat du vet att om du nånsin behöver något så säger du till mig, så löser vi de!! Jag finns här på dig och du är och kommer alltid vara en bra mamma. Titta på din son, han ler som aldrig förr, är stark, älskar sin familj och är lycklig! Allt handlar inte om pengar här i livet, man kan vara lycklig ändå!! =D



blir de problem får du flytta in här :D

Kommentera här: