YES!!

Nu är passet fixat och det ska hämtas ut i solna senast den 28 :) Wohoo! Riga here I come!

SNÄLLA SNÄLLA! Låt kryssningen bli skit kul! Jag ska hålla humört uppe! Det spelar ingen roll!! jag ska vara GLAD!!

Mitt nyårslöfte var ju som sagt att jag skulle hålla humöret uppe, vara go och glad och sprida det. Jag skulle ta fram den gamla jag, den som försvann för så länge sen...
Jag lovade mig själv att på bästa sätt lägga allting bakom mig, det som hände både 2007 och 2008... Det skulle ha förstört de flersta, men det ska inte få förstöra mig. Den ena fick mer än ett års fängelse och betala skadestånd, den andra vart tyvärr aldrig hittat...
Men nu ska jag vara glad och sprallig igen... Jag ska var det där "Energiknippet" som jag fick höra förr.
På söndag ska jag ner till Stockholm, jag vill inte veta av en enda mindre glad min från mig själv under heeela vistelsen :)


PEPP PEPP PEPP!!

Kommentera här: