Grattis Syster, Grattis Kusin och Grattis Bengt!! :)

Idag är jag hemma hos Pappa för att fira lillstrumpan Linnea. Hon blir 10år idag, idag blir även min kusin Michael 17år :) honom firade vi med paket till frukosten i Bromma. Här i Stockholm skiner solen och det är sommarvarmt ute, Härligt!!
Idag fyller också Bengt år, Grattis till honom också!! :)
Häri sthlm ska jag vara tills på Torsdag, sedan blire tåget hem, och så dagen efter blire ner till Ullared och se om man hittar nånting till Neos födelsedag :)
Ungefär så här ser mina kommande dagar ut:
Idag (Lördag): Fira Linnea och sen tillbaka till bromma där jag ska sova.
Söndag: Fira Michaels födelsedag men släckt och vänner.
Måndag: SKANSEN!! Med min kaka och med Hanna.
Tisdag: I have no idea.... some one???
Onsdag: Titta på Linneasskolavslutningsuppträdande. Hon spelar trummor i ett band i skolan. (^^,) Coola lillstrumpa.
Torsdag: Tåget hem till Skutskär
Fredag: Ullared
Lördag: Ullared
Söndag: hemma i Skutskär igen
Måndag: Tvätta fönstrena hemma hon "Farmor" Elsy.
Tisdag: Göra en stan :D

Rest of the days are unwritten....

Kommentera här: