Ingen glad dag idag...

Idag är en av dom dagarna när jag önskar att jag bara kunde sova hela dagen. Det har blivit många av dom dagarna på sistone...
Matlusten är borta men mina pyttepiller gör att vikten går upp iallafall... Jävla pyttepiller!!
Trött och tjock, det är väl jag i två ord just nu... Så lägger man till uppgiven och tom, så har man mig i ett nötskal...

Neo är mer mammig än nånsin och det är både det bästa i världen och påfrestande. Ibland vill jag bara gråta, och då är det mindre kul att ha han hängande runt halsen.
Nu börjar Andreas jobba också, så nu blir jag ensam hemma hela dagarna vilket inte heller är så kul :/ men jag har ju Neo :)

Min mobil är tillbaka i mina händer nu :) men dom 3kr som var kvar på mobilen räcker inte långt. Ska snart tanka på mobilen så jag kan ringa och smsa...

Är mammaledig igen nu, och till hösten har jag sökt till högskolan Lärarpogrammet inriktning fritidsverksamhet och fritidspedagogik...
Haha kan ni fatta? I'm going back to school :P om jag kommer in såklart...


Och så finns det en. En som det känns som jag har förlorat för alltid, eller iallafall kommer göra det inom en snar framtid... Till dig vill jag bara säga, innan du försvinner, att jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du var mitt allt och min bästa vän så länge... Förlåt för allt jag gjorde fel och allt jag inte gjorde rätt! Det är så mycket med mig som jag ångrar, mest de som jag gjorde osm fick dig att försvinna...! <3

Kommentera här: