Morsdag

Idag firade jag mig själv som mamma för första gången :)
Jag firades med massa pussar och sång :)
Neo är så duktig på att sjunga "akta dig" när man sjunger "Lilla snigel akta dig... "
Neo och jag gick hem till familjen Norling, efter att Neo pussat pappa till jobbet, och väl där så satte Kjell och Sandra upp de nya gungorna. Neo tyckte det var jätte skoj att gunga och vi var ute länge! :D
Så åkte vi och hämtade Andreas från jobbet och när vi kom hem igen till familjen Norling vart det middag och Hallon/Mangotårta :) *gott* tyckte både jag och Neo :)

Dagen har varit helt okej, även om jag har haft extremt ont i magen så väger allt det trevliga upp. Får se om den slutar lika bra :)
Neo busar för fullt och springer runt och klättrar i vardagsrummet...

Grattis på morsdag till alla mammor!

Puss och kram

Kommentera här: