Nattinatt hos Carina och Skansen imorgon :)

Inatt ska jag och Neo sova hos Carina :D Tjohooo!! <3 och imorgon ska jag, Neo, Carina och Hanna på Skansen :D
Det ska bli sååå skojsilojsigt! Vi ska titta på alla djuren och peka och säga titta heeela tiden!! Björnbusar och vargtassar. Lotofsar och svenska hederliga filurer ska fylla våran dag :)
Neo kommer nog somna gott efter den dagen.

Idag skrev jag en låt! Kännde att jag behövde skriva av mig och nu är låtskrivar drömmarna lite tillbaka... Var länge sen jag skrev nått tidigare men nu har jag skrivit. Började med en vanlig hederlig svensk melodi men nu ska jag försöka komma på en egen till texten :) går lite sådär, bara för att jag tycker att jag känner igen melodierna hela tiden :P Vi fåår se :) Måste hitta nån som kan sjunga och nån som kan spela så får man försöka spela in den. Skrev låten till mamma <3 så hon ska få den... av mig. För jag är så snäll! :)
Låten handlar om mammas favorit plats på jorden, och även min, Vemhån i Härjedalen där gammelmormor bode och där vi fortfarande har hennes hus. Låten heter iallafall; En Plats av Sol.

Puss och kram  (På mitt sätt ;D)

Kommentera här: