Uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev. Hem från sthlm har jag kommit men ska snart ner igen. Jag har numera ont nästan överallt :P ryggen är nästan värre än vanligt och det känns som att bäckenet ska brinna upp... Knäna är inte heller på min sida, men migränen har faktiskt blivit mildare. Man ska se det positiva i livet! :D
Neo växer och blir större, men vi tror att han är pollenallergiker... näsan har runnit i några dagar nu och ögonen rinner på honom ibland också, röda är de då också...
Om en vecka far jag ner till sthlm igen :) då blir det kryssning igen! :D ska försöka dansa utan att bryta nånting ^^
På fredag ska jag också till Bredäng och prata om jobb :) *håller tummarna* även om det kanske bara blir nån gång ibland :)
Idag bowlade idag, vilket min kropp inte gillade, men jag hade trevligt ändå :D Jag kom dock sist, så där har inget förändrats ^^

Nej nu ska jag göra natten :)
Godnatt <3

Kommentera här: