Petter & Veronica Maggio på reapet och på högsta volym!

♥ Gått så lång tid så länge sen, Decennier tillbaks men jag minns det såväl. Varför kärleken brunnit, Utav olika skäl. Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp, Trotts min väg vart lång kantats med gupp ♥ Tappa hjärtat i knät, Kunde inte tänka logiskt eller sunt. Och för varje sekund som du inte fanns där blev det tung
Började sakta uppvakta på avstånd i brev, Men det spelade ingen roll vad jag skrev... Du hade inte fastnat än inte fattat än, Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem... ♥ Det var så länge sen, Men det finns där än. För passionen vi kände kommer alltid igen. Har ett hjärta utan rynkor,Det består i en takt. Och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt, Aldrig nått fram så jag älskat på avstånd ♥ Mina minnen höll mig uppe varje dag. Du är som att andas för. Jag gav aldrig upp dig när du försvann. Långa dagar blev till nätter sen till år ♥




Puss & Kram

Kommentera här: