Taking a walk down Memory Lane

7½ år sedan man satt på planet ner till Rom med de andra konfirmanderna... Tiden går fort som f*n. En riktigt trevlig vecka! <3 Ibland sitter man och tänker tillbaka, och ikväll satt jag och en kompis och pratade om att åka till Rom. Varpå jag snokade runt på internet och hittade en gamal "Kykotidning" i .pdf :P Där var vi! Elak som jag är så klippte jag och klistrade såklart, så nu finns vi här :D och på fb! Jag hade som sagt en riktigt trevlig vecka :) men jag förstår fortfarande inte hur jag kunde förlora i klädpoker ^^ och hur det kunde komma sig att det vart så blött på klostret vi bodde på?? :O (Hahaha) Sen minns jag några som gömde sig under sängarna ^^ *morr*
Det var en kanon vecka, blandat med skratt, allvar, trappbestigning och halvt badande i stenigt vatten :)
Tack alla medverkande!





Sebastian, Christoffer, Emilia, Ulrika, Malin, Nicklas, Lars (präst), Jonas,
Calle, Jag och Waldemar.
I bakgrunden ser vi Emilias mamma och lillebror som följde med, Bakom kameran har vi Emilias pappa.
<3


Puss & Kram

Kommentera här: