Halloween på väg mot oss :)

Snart är det Halloween, och det betyder utklädnader, fester, lite extra höstmys m.m.
Jag har ingen aning om vart jag ska vara i år, jag vet vart jag vill vara men det ser inte ut som vi får råd med Stockholm denna månad heller :(
Både jag och Andreas har hittat kostymer på internet, men det får vi köpa till nästa år en annan gång :)
En fråga jag ställer mig är dock varför alla kostymer/dräkter jag hittar är sexiga för??? Varför kan dom inte ha roliga/fina/söta kostymer till mig?? jag skulle aldrig våga sätta på mig nån minimini klänning igen... nånsin! Fast jag hillade denna:



Tradera är allt bra fiffiga ibland :) men som sagt, nästa år kankse??




HALLOWEEN TIPS FÖR FÖRÄLDRAR:
Blodpudding till de små vampyrerna
Grön pasta till alla toll
Läsk/saft (utan tidigare färg) + karamellfärg = Coola drinkar till de små

I Stockholm (längs gatan bakom PUB) finns det en maskerad butik (om den finns kvar) Där finns massa söta/roliga kostymer även till barn. T.ex. minns att förra året sålde dom nappar som, när barnet har den i munnen, ser ut som huggtänder och liknande :) Super sött!



Nej nu ska jag fortsätta med mitt och Neos fredagsmys. Ska passa på att ta en lång varm dusch när Neo sover middag också :)
Myskläderna på, raggsockorna lika så!! Det är FREDAG gott folk!! SUPERMYSFREDAG! :)


I'm OUT!

Kommentera här: