Mos och andra tankar... <3

Sitter och försöker skriva min resonerande text till skolan. Ingen sömn i natt vilket gör att hjärnan är mos!
Även om man verkligen sätter sig ner och sitter kvar i ett försök att få ut allt man har i huvudet, ner på ett papper, så funkar det inte.
Det är som om allting snurrar runt u ett virrvarr i huvudet och när man ska få ner det genom pennan, så byter det plats med allt annat som inte ska ner.
Jag har under natten hunnit skriva en låt, två dikter och ett brev, men inte ens en sida om makt.*suck*
Jag har försökt med tyst och med musik... Jag har suttit hemma och jag har suttit hos Andreas föräldrar. Imorgon ska jag till skolan och kl.23:59 imorgon ska min text vara inne på BlackBoard... :/ känns inge vidare...

Sitter och tänker på folk, mest på er.
Det var så länge sen jag hörde någonting ifrån dig. Jag saknar dig så otroligt. Jag älskar dig så mycket, och det kommer jag alltid göra! Även om du bor 1mil eller 1000mil ifrån mig. Du är så nära, men ändå så långt bort! <3

Jag tänker på dig också, du finns fortfarande i mitt huvud och i mitt hjärta. Jag vill ju kunna prata med dig, skratta med dig, vara med dig.... Det får jag överlåta till drömmarna...

och tillslut...

så tänker jag på två personer. Jag är så lycklig att det är ni! Ni är som gjorda för varrandra, det finns ingen annan för er, än ni! Dom finaste människorna jag känner, dom har hittat varrandra. Skamm den som ger sig gubben :)


I'm OUT! Puss & Kram

Kommentera här: