Lördag

Sitter hemma med musiken på topp (nästan) Ensam hemma då Neo är hos sin farmor och farfar och Andreas drog in till stan på förmiddagen till en polare för fest ikväll. Det ska ju börjas i tid antar jag ^^
Skulle behöva städa, men fick inge pepp nu när jag måste göra det själv... Inte kan jag gå och handla som det var tänkt heller, för mitt bankomatkort följde med in till stan *suck*

Jag har passat på att duschat länge, packat in håret, dansar runt i linne och trosor i lägenheten och ätit min semla som jag inte orkade äta igår :)

Magen börjar bli bättre *tjohooo!* så snart kommer jag sluta knapra piller här hemma och så blir det jobba på måndag! Får se hur det blir utan nån av de nya på jobbet... Ingen av dem fick iväg nån order så det var *vink vink* till alla. Synd!

Jag har btw sökt till årets Furuvik, och hoppas på en säsong där om jag inte får jobb på plantagen som jag också sökt på :) det skulle vara det ultimata tror jag, då får jag äntligen jobba med det jag är utbildad till igen <3 FLORIST!
Annars så har jag börjat fila på blivande företaget också, eller två av mina idéer, så får vi se vilket som blir verklighet i framtiden.

Nu ska jag fortsätta dansa runt här ;) lite Linedance och lite improviserat städ-dansande ^^
Just nu satte jag på lite mer blandat och upp ploppade Nancy Sinatra - These Boots are Mare For Walkin'

Trevlig helg folket!



P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: