Måndag

Nu har man körat för fulla muggar, luften tog slut bara några gånger. En del av tanterna tar ju så höga toner att luften tar slut i mina lungor åt dom! Haha
Men nu är jag uppsjungen och jag gillar't Så nu blir det Kören, måndagar jämna veckor.

Idag var det utvecklingssamtal på dagis också, och dom hade bara beröm och gott att säga om Neo <3
Han är en glad och trygg kille, som leker jätte bra både med andra och på egen hand. Han har lärt sig att sitta ner och sjunger med så gott han kan på sångtimman.
Hans ordföråd växer och växer i mycket (!!) god takt och han är alltid på gott humör.
Han äter det han tycker är gott och sover sedan ca. 2timmar
Nu kommer han gå ner från 54h i veckan till vanliga 15h igen (5h på tisdagar, torsdagar och fredagar), då jag inte fick vara kvar på jobbet längre.
Förra veckan slutade Emma, imorse fick jag och Moa veta att Mathilda sagt upp sig och då ville inte Moa vara kvar heller. Jag fick säljkrav på 5800:- vilket jag inte klarade. Så efter jobbet åkte jag direkt till arbetsförmedlingen "Jippi"
Handlade välling till Neo och sen hem.
Så när man kom hem från dagis slängde man i sig korv och iväg till kören :) jag längtar redan till den 7 mars!

See you Later homies!




P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: