Tisdag

Idag var det jävligt segt på jobbet, men vi ringde och ringde tills dagen var slut... Jonas fick in en 1900 och Emma en likadan. Alla var trötta och sega och jag vart chockad över att jag fick ihop 257samtal... På slutet vart det lite flamsigt, jag pratade med en skånskbonde med så grov dialekt att jag pratade skånska när nästa kund svarade. Alla började skratta vilket gjorde att jag fnissade mig igenom hela samtalet... Emmas "Skjärtkorvsgubbe" gjorde ju inte saken bättre heller! Jag skratta så jag nästan läckte från alla håll och kanter ^^

Dagis måste vi försöka få ordning på också, nu kommer det bli att en av oss måste gå 20minuter tidigare än alla andra för att hinna till dagis innan de stänger... :/ ingen bra start nu när båda äntligen fått jobb, men jag söker vidare så länge!

Middag snart, Kyckling på en tisdag blir det ;)



P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: