VAB

Idag när vi skulle gå till dagis så hade Neo feber :(
Så det vart till att stanna hemma med honom... Vi somnade om ett tag och när vi väl vaknade igen så var han ganksa pigg och glad. Vi åt lite frukost och satte på en film. Mys i soffan <3
Efter ett litet tag var han lika pigg som vanligt och bar om kring och möblerade om alla leksakerna.
Dock glömde han för en sekund att han hade flyttat på sin fotölj och när han skulle sätta sig i den var den borta :/
Pang sa det och han slog huvudet i vardagsrumsbordet :'( Tror inte jag sett honom så ledsen förut, han verkligen låg på golvet och skrek! Jag fick knappt röra honom... Sprang till köket och la isbitar i en handduk, då vart det bättre....
Det blödde lite också så jag toppsade bulan försiktigt försiktigt. Det vart snabbt bättre då och vi satte oss och gosade i soffan <3 Eftersom han var så trött och hängig så ringde jag 1177 (sjukvårsupplysningen) men utan resultat då den kärringen inte var till stor hjälp och var grinig som fan *suck* Nu är han pigg och glad igen, Andreas har kommit hem från sitt möte för dagen, så imorgon blir det jobba igen! ring ring ring!
Nu blir det lunch, för jag är huuuuungrig!


P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: