. . .

Det vart världens godaste mat till middag; Pepparbiff med pommer och bea!
Jag bara petade i maten och mådde bara allmänt dåligt. . .
Jag ser inte ens framemot att titta på gårdagens Solsidan :(

Det var en person på jobbet som gjorde det liksom värt alla dom nej man fick när man ringer... Låt oss kalla honom Snyggve :P
Han liksom höjde stämningen totalt! Och man kunde drunkna i dom där blå ögonen. . .
Jag tror inte jag nånsin haft så roligt på en arbetsplats som jag haft på denna tack vare honom och nu är han. . .
B O R T A ! :'(
Kommer inte vara samma pepp nu, inte samma "dagdrömmande" mellan tonerna. . . Nu kommer man liksom få ett nej, och inte ha någon man kan titta på för att bli glad igen...

Tjejerna gör ju självklart ett kanonjobb, men det kommer verkligen inte bli samma sak :'(
I miss those blue eyes already!


P U S S & K R A M !

Kommentera här: