Kväller

Nu sitter man hemma och har precis fått i mig mat; Spagetti och köttfärssås :) Det var peppat med vitlök! *mums*

Just nu visar tvn "Vem vet mest" och det är ju inte Andreas iallafall :P
Rikard Olsson däremot var väldigt snyggt klädd idag. Mörklila/vinröd tröja, ljusblå/liiiite åt levendelfärgad skjorta och en lila slips. . .
Mycket snyggt! Appråpå de så var Daniel, var jäkligt snyggt klädd på jobbet idag! Fast det sa jag inte, då hade han blivit så mallig! Hahaha. . .

Väntar på att nått bättre pogram ska börja påtvn, annars kollar jag gårdagens Sofias Änglar. . .


Så fort Neo har somnat ska jag ta en liten muffin och ett glas coca cola :) Det är jag värd så duktig jag nästan var idag.
Jag sålde ju ändå två st. En på 1900:- och en på 2900:- Jag ska bara försöka få till det alla de andra dagarna också! Jag måste sluta vara så jävla snäll! Tuffa på mig lite!!
Inte så lätt alla gånger för nån som hela sitt liv fått höra hur snäll och söt man är, inte tuff och snygg :/





P U S S & K R A M ! !




Har en liten ångest i min kropp,
en liten jävel som sätter sig på axeln och skriker saker i mitt öra jag inte vill höra. . .
Förvirrad av mina egna tankar just nu!

Kommentera här: