Snart är helgen slut...

Sitter hemma hos Andreas föräldrar och passar hundarna medan de andra är och handlar... Sitter och drömmer mig bort till en helt annan plats just nu me det är en annan historia.

Pratar samtidigt me Bengt och skissar lite på hur jag ska göra med min peridot jag har hemma... blir antagligen en ring v den :)
Kanse en liknande av denna:

Mycket fin om jag får säga det själv...






Så hur har helgen varit? Mjodå, var till S:t Erikshjälpen igårmed Andreas, Neo och svärföräldrarna... Efter det vart det en sväng till IKEA innan vi blev skjutsade till Sandviken och hem till Gabbi <3
Hennes två killar Emilio och Elwin fyllde tre år och det var kalas som gällde :) Neo hade jätte kul tils han vart alldeles för trött och började bita sin mamma!
han däckade i bilen på vägen hem vid typ 16.30 tiden och sov till 20 tiden på kvällen :P Då skulle han titta på Elias som vanligt...
Vid 22 tide gick vi alla tre och la oss och Neo somnade faktisk rätt fort där mellan Andreas och mig :)

Imorse vaknade han som vanligt och Andreas gick upp med honom medan jag fick dra mig i sängen...
Somnade om och drömde riktigt gott ;)

När jag väl kom upp ur sängen så klädde vi alla tre på ossoch gick iväg till Coop för att handla lite, köpa busskort och hårfärg till mig :) Mörkt kommer det bli, inte svart men, mörkbrunt...
Sedan köpte jag en bingolotto och så gick vi hem till Kjell och Janeth...
Andreas och Neo följde med dom till ICA MAXI  och City Gross, så dom är iväg och handlar dom...
Jag vaktar hunderna så länge :) och för er som missat de så är det 5st goldenstora hundar här hemma :)

Så det är musik i öronen som gäller och fortsatt snack med bangt tills de andra kommer hem... Ikväll blir det bingolotto :)


See you later!


P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: