Fan va lam jag är!

Så länge sen jag skrev nu och jag känner mig fruktasvärt lam. När jag väl får tiden över så sitter jag en liten vända på fb, eller plockar med nånting här hemma. Jag har varit sjuk mycket på sistone och det tar verkligen på krafterna. Men natten till idag fick jag lite oväntade krafter och städade mellan typ 23.30 och 02.30 på natten ^^ Galet!
Jag gick och plockade och torkade av diskbänken och fixade. Samtidigt kom det en Christoffer hem till oss (Andreas yngsta bror) Han hade varit på fest hos våran granne så han fick sova hos oss. Så medan han sov på soffan så gick jag runt här hemma och plockade. Som tur var så hade han druckit endel och sov rätt tungt ;)
Just nu sitter jag också rastlös och det liksom kliar i fingrarna. Jag vill liksom komma igång med det händer inget. Svårt också när Neo somnade nyss, för när han är vaken funkar ingenting än att ge honom all uppmärksamhet.
Det är så mycket som snurrar i mitt huvud och nu är deppen tillbaka vissa dagar. Dagar som jag bara kan gråta för att jag inte vet vad som är felet. Den har alltid funnits där som ett litet moln men det var ett tag sen jag mådde just så här, och verkligen var nere... Jag har inte nått botten än, och jag ska fan inte dit heller!!
Smärtan är tillbaka också, och et gör ont att röra sig på alla sätt...
Känner att jag behöver tanka lite... Jag längtar tills den 12 juni när släkten kommer upp och firar Neo som fyller år, då får jag passa på att tanka lite kärlek jag också <3
Nej nu är det nog med detta, nu ska jag plocka lite och sen sova!
G O D N A T T & P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: