Jag vill bara Tacka för att det inte slutade på värsta sätt!

Hade så svårt att sova inatt, inte bara för att jag låg på soffan, utan för alla tankar som snurrade i mitt huvud. Så arg, ledsen, chockad, besviken, förbannad, orolig, lättad, oviss och undrande... Det är när någon man älskar nästan försvinner som man tänker på vad som hade hänt om dom verkligen försvann. Vilka som skulle ha varit de sista man hade sagt till varrandra, vad man hade gjort sist man träffade dom... Jag är glad att du lever! Arg på många av olika anledningar, besviken på många av olika anledningar, orolig för vad som kommer ske, lättad att det inte blev den värsta utgången... Jag vill inte ägna mina dagar åt att vara arg på de som gjort ont, utan Tacka för de som gjorde gott! De/det som gjorde att du finns kvar idag <3

Kommentarer:

1 Undrande:

skriven

Vad är det som har hänt?

Kommentera här: