S¤mmar

Det är så mysigt att det är sommar igen :)
Varmt, skönt och soligt även om det var några kalla dagar nu i veckan.
Snart är det middsommar och det kommer bli några varma och mysiga dagar både i Furuviksparken, på hemma plan och i Stokholm såklart :)
Neo har nu hunnit bli 2år och han är stora killen, han växer i samma tackt som han utvecklas och det går verkligen undan. Nu snackar han på som vilken unge som helst nästan och fler och fler ord hamnar i ordlistan :)
Jag jobbar vidare och nu är jag på Jungfruholmens fritids.
Jag trivs som fisken i vattnet :)
Vi ritar, gör Trolldeg, snickrar, målar, spelar fotboll, gungar, tittar på Sommarlovsmorgon och leker burken!
Hur kan man inte trivas?
Barnen verkar gilla mig redan från start och jag har en liten klase efter mig ;)
Jag får t.om. killarna att fläta och rita med oss tjejer :)
Mysiga dagar i solen helt enkelt <3
P U S S & K R A M ! !

Kommentarer:

1 Elisabet ( klas o hannas mamma):

skriven

Jättefina bilder på er - roligt o se er i furuvik med . hoppas allt är bra kram

Kommentera här: