Besök hos frissan!

Jaha vad ska man säga, som man bäddar får man ligga...
Jag har ju inte varit tidernas bästa hårängel, och det fick jag "lida" för nu.
Jag har typ alltid håret uppsatt, även när jag sover, vilket är NO NO!! Desutom är jag och balsam inte världens bästa kompisar vilket gör att jag har ganska slitet hår ändå.
Så har jag ju inte klippt mig ordentligt sedan Halloween 2009 heller... Mina toppar var typ döda-återuppståndna-döda igen :P
Framifrån tycker jag det ser helt okej ut :) kunde ju ändå spara endel längd. Men bak var det totalförstört så det vart bort med håret....
Så här kommer lite bilder:
Fram och bak innna besöket hos frissan...
Gjort iordning mig för att dra!
Efter såg det ut så här framifrån... Liiiite kortare va?? :P
Men vad fan hände bak!!??
Jag saknar mitt hår!!
P U S S & K R A M ! !

Kommentarer:

1 Elisabet:

skriven

Tycker du passar jättebra i det kortare håret - klart de blir en chock först men du vänjer dej kram o kul o hitta din blogg :P

Kommentera här: