Trött

Ibland blir man trött, bara trött på livet och på omgivningen... *suck* Inte på personerna i omgivingen, bara saker som inte går som jag vill...
Känns som det enda man gör i livet är planerar och så går det ändå inte som man tänkt sig... Man upptäcker att man glömtbort sig själv i virrvarr av allt annat.
Man har en plan men så kommer det nånting som gör att man måste planera om, så planerar man om. Det är inte länge dom planerna funkar heller...  Jag vet inte ens varför jag försöker längre :P
Nu känns det bara som att om jag gör de jag planerat från första början så kommer man klassas som en kopiator...
Jag känner att jag inte riktigt kan skriva vad som helst här heller, svårt att förklara utan att någon tar illa upp. men det är ingen som med flit har gjort att jag tröttnat. Bara mina planer som går åt skogen för att jag inte är tillräckligt snabb :/
Är desutom inne på fjärde dagen med ont i huvudet, mer än vanligt ont.
Jag är van att ha mer eller mindre ont varje dag, och mina "anfall" någon gång ibland. Men nu har jag haft mycket ont i flera dagar. Saken blir inte bättre av att jag provar både ena och andra mediciner som apoteket rekomenderar utan reslutat :(
Jag är ny duschad och Neo är ny badad <3 Nu blir det lite barnpogram och mys innan det blir sängen för LillGodis
P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: