Världens Underbaraste Son! <3

Neo kom och väckte mig kl.9 imorse efter att ha lekt helt själv i 1½ timme. Andreas hade åkt iväg på möte.
Han kom med en blöja i handen och trött som jag var antog jag att han ville byta blöja. Jag lyfter upp honom i sängen och upptäcker att han inte har nån blöja överhuvudtaget på sig. Efter att han fått på sig en blöja upptäcker jag att han är lite fuktig på benet och frågar: "Neo har du kissat nånstans?" men ett nick och ett "Mm" går han ner från sängen och tar min hand. "Visa mamma vart du har kissat" med ett nick och ytterligare ett "Mm" går han ut med mig i hallen och visar sin lilla fläck i hallen :) Sen hjälpte han mig att torka :)
Sen åt vi frukost och lekte lite tills Andreas kom hem vid 13 tiden. Då satte sig Neo och Andreas och spelade "Burnout Paradise" Där satt han och diggade till Guns'n'roses - Paradise City tills han tippade omkull och somnade på Andreas ben ^^ Hahaha, lilla goding! Sen sov han i 2½ timme i sin säng.
Så var det iväg till kören eftersom det är måndag i jämn vecka. Det gick prima att sjunga även fast det inte var så länge. Det var årsmöte och smörgåstårta *gott*
Hemma från kören och hittar sonen (med T-shirt, en strumpa OCH blöja) sittandes I diskhon och lekte med vattnet ^^ Han hade tagit stolen och klättrat i helt själv! Duktig killa badar själv :P Dags att skaffa grind till köket, NU!

Neo har kommit in i en "prutt"period nu också. Han trycker, klämmer och pruttar tills det inte finns en enda prutt kvar i magen och skrattar så gott varje gång han lyckas trycka ut en liten fjärt ;)
Hahaha!
Nu ska jag titta på CSI och sen ska hela familjen sova :)
Godnatt!
P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: