Besök?

Åhh vad jag vill att nån kommer upp och hälsar på mig :/
Det var alldeles för länge sen mamma va här nu (enligt mig) så nu får gärna nån komma och hälsa på.
Viktoria har varit här uppe och hälsat på två gånger tillsammans med hennes Kalle, men det var när vi bode i gamla lägenheten...
Vill ha lite sällis här upp, visa vad vi gjort och hur vi fixat... Visa vart i landet vi faktiskt befinner oss när jag inte träffar mina vänner i sthlm.
Denna helg åker jag på utbildningskryssning med ABF Uppsala län. Det ska bli lite trevligt. Åker tillsammans med Håkan från partiet imorgon (lördag) och kommer hem igen på söndag.
Helgen därefter vankas sthlm igen, då fyller lilla syster Linnea 11år på söndagen. Samma helg vill jag försöka träffa så många som möjligt också, men eftersom vi kommer ner fredag kväll har jag inte så mycket spelrum.
Nej nu ska jag fortsätta här hemma, har tvättstugan för att få undan tvätt och använda torktummlaren. Andreas är hemma idag, så han hjälper till också.
han har vikt den torra tvätten som jag tvättat och så har han skurat i vardagsrummet. Våran dammsugarmunstycke gick sönder :( så nu får han fukttorka upp dammet, eller dränka det verkar det som här hemma ;)
P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: