Den kommande helgen

I helgen fyller världens goaste Linnea år. Min lillasyster ska bli hela 11år!
Så imorgon efter jobb och dagis så åker jag och Neo ner till Sthlm :)
Det blir antagligen hem till mamma direkt å kvällen och sen på lördagen ser det ut att bli Skansen med Bengt på dagen. Får se vad man hittar på sen på kvällen...?
På söndagen är det kalas kl.15:00 hemma hos pappa som har tjejerna denna helg.
Funderar lite på vad man kan hitta på resten av tiden, vill ju träffa så många som möjligt...
Önskar jag kunde träffa alla jag vela träffa :/ men så blir det inte riktigt när livet har tagit dom vägar det tagit...
Låten som ekar här hemma är Roling in the deep! och guuud så bra den är!!
The scars of your love remind me of us, they keep me thinking that we almost had it all.
The scars of your love, they leave me breathless.
I can't help feeling, We could have had it all...

Ibland undrar jag hur det hade varit om livet hade spelats på ett helt annat sätt, det får man aldrig veta.
Nu har det gått för lång tid och för lite sanningar för att det ens skulle kunna spela på ett annat sätt.
En del sår läker aldrig, och endel ärr minns man fast man inte ser dom!
Ses i Sthlm?? Ring mig då!
P U S S & K R A M ! !

Kommentera här: