Trasslig torsdag

Imorse vart det vagnen till dagis, så vart lite försenad till jobbet. Väl på jobbet hittade jag inte Lena, som hade försovit sig, så kom inte in i kafeterian. Kom in och fixade iordning mackor och juice och grejer.
Så kom de två eleverna som skulle sitta på förmiddagen. Då passade jag på att hjälpa till i biblioteket.
Sen var det hem en snabbis och hämta grejer och sedan till Af för att få papper på skrivna och sedan vidare till tandläkaren. Jag hade jätte fina tänder förutom ett liiiiiiiiitet som va på väg att bli hål. Jag ska laga det innan det blir ett hål och detta skall göras torsdag den 19de kl. 07.10 på morgonen.
Sedan va det tillbaka till jobbet och fixa iordning kafeterian för eftermiddagen då jag sitter. Det gick lite segt, inte mycket elever som kom och handlade. Dagen gick iallafall relativt fort och sen var det dags att sluta och hämta Neo på dagis :)
Han vart lika glad som vanligt när man kom och jag fick världens kram <3 Så gick vi hem och kom hem strax innan Andreas.
Till middag vart det potatisbullar med bacon. Kanon gott!
Nu ska LillGodis bada, han sprang runt här hemma lika lycklig som han va naken ;) Där har vi en liten som älskar att bada!!

Kommentera här: