Räddaren i nöden!

Jag är inte ett stort fan av Peter Jöback (inte ett fan alls faktiskt) men för precis ett år sedan fick jag denna låt i min mail av en kompis tillsammans med medelandet:
"Jag tror inte jag kommer hitta en låt som handlar mer om dig än denna! Den är som skriven till dig. Jag kommer alltid vara din "Räddare i Nöden" när du behöver, för du är den bästa vännen någon kan ha!"
Jag är inte ett stort fan av Peter Jöback (inte ett fan alls faktiskt) men för precis ett år sedan fick jag denna låt i min mail av en kompis tillsammans med medelandet:
"Jag tror inte jag kommer hitta en låt som handlar mer om dig än denna! Den är som skriven till dig. Jag kommer alltid vara din "Räddare i Nöden" när du behöver, för du är den bästa vännen någon kan ha!"
Idag när jag hör denna känner jag att jag mår bättre. Bättre än för ett år sedan och mycket bättre än för 5år sedan!
Jag är på väg upp igen! På väg upp på mina egna fötter. Jag har fått tillbaka så mycket av de jag förlorade på vägen. Jag har fått tillbaka så mycket av de som stals av mig!
Jag mår så mycket bättre!

Kommentera här: